mercredi 19 octobre 2022

Vanessa Paradis & Jeanne Moreau - Le Tourbillon de la Vie


Elle avait des bagues à chaque doigtDes tas de bracelets autour des poignetsEt puis elle chantait avec une voixQui, sitôt, m'enjôla
Elle avait des yeux, des yeux d'opaleQui me fascinaient, qui me fascinaientY avait l'ovale de son visage pâleDe femme fatale qui m'fut fatalDe femme fatale qui m'fut fatal
On s'est connu, on s'est reconnuOn s'est perdu de vue, on s'est r'perdu d'vueOn s'est retrouvé, on s'est réchaufféPuis on s'est séparé
Chacun pour soi est repartiDans l'tourbillon de la vieJe l'ai revue un soir, aïe, aïe, aïeÇa fait déjà un fameux bailÇa fait déjà un fameux bail
Au son des banjos je l'ai reconnueCe curieux sourire qui m'avait tant pluSa voix si fatale, son beau visage pâleM'émurent plus que jamais
Je me suis soûlé en l'écoutantL'alcool fait oublier le tempsJe me suis réveillé en sentantDes baisers sur mon front brûlantDes baisers sur mon front brûlant
On s'est connu, on s'est reconnuOn s'est perdu de vue, on s'est r'perdu de vueOn s'est retrouvé, on s'est séparéPuis on s'est réchauffé
Chacun pour soi est repartiDans l'tourbillon de la vieJe l'ai revue un soir ah! là làElle est retombée dans mes brasElle est retombée dans mes bras
Quand on s'est connu, quand on s'est reconnuPourquoi s'perdre de vue, se reperdre de vue ?Quand on s'est retrouvé, quand on s'est réchaufféPourquoi se séparer?
Alors tous deux on est repartisDans le tourbillon de la vieOn a continué à tournerTous les deux enlacésTous les deux enlacés
Tous les deux enlacés
VANESSA PARADIS şi JEANNE MOREAU – LE TOURBILLON DE LA VIE (Vârtejul vieţii)
Ea avea inele pe fiecare deget
Şi o grămadă de brăţări la încheieturi
Şi cânta cu o voce
Care m-a fermecat într-o clipită
Avea nişte ochi, nişte ochi de opal
Care mă fascinau, care mă fascinau
Şi faţa ei palidă avea un oval
De femeie fatală care mi-a fost fatală
De femeie fatală care mi-a fost fatală
Ne-am cunoscut, ne-am recunoscut
Ne-am pierdut din vedere, ne-am pierdut din nou din vedere
Ne-am regăsit, ne-am reîncălzit
Apoi ne-am despărţit
Fiecare a plecat pe drumul lui
În vârtejul vieţii
Am revăzut-o într-o seară, of, of, of
Acum o groază de vreme
Acum o groază de vreme
În sunete de banjo am recunoscut-o
Acel zâmbet curios care îmi plăcuse atât de mult
Vocea ei atât de fatală, frumoasa ei palidă faţă
M-au emoţionat mai mult ca niciodată
M-am îmbătat ascultând-o
Alcoolul face uitat timpul
M-am trezit pentru că simţeam
Sărutări pe fruntea-mi fierbinte
Sărutări pe fruntea-mi fierbinte
Ne-am cunoscut, ne-am recunoscut
Ne-am pierdut din vedere, ne-am pierdut din nou din vedere
Ne-am regăsit, ne-am despărţit
Apoi ne-am reîncălzit
Fiecare a plecat pe drumul lui
În vârtejul vieţii
Am revăzut-o într-o seară, ah,
Mi-a căzut din nou în braţe
Mi-a căzut din nou în braţe
Când ne-am cunoscut, ne-am recunoscut
De ce să ne pierdem din vedere, de ce să ne pierdem din nou din vedere?
Când ne-am regăsit, când ne-am reîncălzit
De ce să ne despărţim?
Şi atunci am plecat amândoi
În vârtejul vieţii
Am continuat să ne învârtim
Strâns îmbrăţişaţi
Strâns îmbrăţişaţi
Strâns îmbrăţişaţi



 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire